Selasa, 11 Oktober 2011

CORETAN HATI

Disudut jendela ini
Disebuah kamar sepi
Ku mencari kekuatan diri
dan bertanya pada hati
dimana kah aku esuk atau lusa
dan apakah yang mungkin terjadi
kerana sebuah kehidupan tiada yang pasti
Apakah yang ku harap
dari sebuah kehidupan ini
apakah aku akan selalu bahagia
disisi insan insan yang kucinta
dicintai dan disayangi oleh mereka
sepertimana aku mencintai dan menyayangi
Aku selalu berharap hidup kan selalu bahagia
Hanya pada allah aku berdoa
Lindungi aku dari sebarang bencana
Lindungi hati ku dari godaan dunia
Sesungguhnya aku lemah tak berdaya
Hanya pada allah aku meminta..
Beri aku hidayah_MU yaallah
Beri aku kekuatan iman
yang teguh yarabbi..
agar aku dapat terus berbakti
untuk insan insan yang ku sayangi
dan mendapat redha ilahi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan