Ahad, 27 Januari 2013

SALAHKAH AKU 11

SALAHKAH AKU

Salahkah aku merindu?
mengenang dirimu
sedang engkau jauh dariku
aku rindu bisikan kasihmu..

Salahkah aku menyayangimu?
tanpa sempadan dan waktu
sentiasa mengingatimu
kerana kausentiasa diingatanku..

Rindu kuseluas lautan,
dalamnya tidak terjangkaukan
mungkin tidak kaurasa getarnya
namun rasailah tulus luhurnya..

Salahkah aku mengharap?
kasih akan selalu berpanjangan
biar tidak terlafaskan
namun sering dirasakan..

Syidah Ida
27/1/2013


Salahkah aku merindu?
mengenang dirimu
sedang engkau jauh dariku
aku rindu bisikan kasihmu..

Salahkah aku menyayangimu?
tanpa sempadan dan waktu
sentiasa mengingatimu
kerana kausentiasa diingatanku..

Rindu kuseluas lautan,
dalamnya tidak terjangkaukan
mungkin tidak kaurasa getarnya
namun rasailah tulus luhurnya..

Salahkah aku mengharap?
kasih akan selalu berpanjangan
biar tidak terlafaskan
namun sering dirasakan..

Syidah Ida
27/1/2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan