Selasa, 15 Januari 2013

Bila di langit ada I juta bintang

JIKA DI LANGIT ADA SEJUTA BINTANG

Teman...
hadirmu tika aku memerlukan
tika hati sepi keseorangan
dilamun rindu pada kasih nun jauh...

saat rindu berteman air mata
tika sepi menjadi pendamping setia
hanya kamu yang sentiasa ceria
membuat aku sering tertawa

teman..
bila berbual denganmu
aku terasa kaubegitu hampir
tika bergurau denganmu
aku terasa kita ketawa bersama

dan ketika aku merasa sedih 
kauseolah mengerti hatiku
tahu akan kesedihan hatiku
dan kaumemberi sejuta damai

maafkan aku teman
jika aku bukan yang terbaik
dan sering melukakan hatimu
namun percayalah

jika di langit ada 1juta bintang
maka di hatiku ada sejuta teman
yang tak mungkin terlupakan
seperti kamu....

Dan kamulah yang terbaik

@[100000566938480:2048:Syidah Ida]
15/1/2013


Teman...
hadirmu tika aku memerlukan
tika hati sepi keseorangan
dilamun rindu pada kasih nun jauh...

saat rindu berteman air mata
tika sepi menjadi pendamping setia
hanya kamu yang sentiasa ceria
membuat aku sering tertawa

teman..
bila berbual denganmu
aku terasa kaubegitu hampir
tika bergurau denganmu
aku terasa kita ketawa bersama

dan ketika aku merasa sedih
kauseolah mengerti hatiku
tahu akan kesedihan hatiku
dan kaumemberi sejuta damai

maafkan aku teman
jika aku bukan yang terbaik
dan sering melukakan hatimu
namun percayalah

 bila di langit ada 1juta bintang
maka di hatiku ada sejuta teman
yang tak mungkin terlupakan
seperti kamu....

Dan kamulah yang terbaik

Syidah Ida
15/1/2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan