Rabu, 18 Januari 2012

~~~Sebak Ku~~~



Pada mu wahai kekasih
dengar lah luahan jiwaku
anda aku terindah diantara
yang indah permata hatimu
pilih lah permata yang boleh
berikan mu sepenuh kilauan

Kerna setiap kaca dan intan
ia berlain warna dan coraknya
diantara kasih dan sayang
iye terlahir disetiap ruang hati
bukan sekadar dibibir perhias bicara

Padamu dengar lah luahan jiwaku
seandanya cinrtamu mekar bagai dulu
bukan salah aku retak semua ini
kerna telah ku katakan padamu dulu

Aku insan yang tak mampu
berimu segunung intan
aku hanya ada setitis kasih dan sayang
padamu yang bernama kekasih
biarlah aku dihanyut cintamu
bukan aku dihanyut segunung intan
kerna ia tidak pernah kekal

Luahan hatiku untukmu
yang terindah ku ukirkan
agar aku terus bersamamu
selamanya…….cinta kalbu


♥ Cinte Kalbu ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan