Isnin, 30 Januari 2012

PUISI CINTA BUAT SUAMIKU

Sayangku....
pertama kali aku melihatmu
aku tahu begitu tulus cinta mu
hanya aku dihati mu..
kesabaran mu mencairkan kalbu ku
yang benci akan cinta sewaktu dulu...

Namun diri mu tak kenal arti jemu
tak kenal arti menyerah kalah
setiap ego yang terpamir diwajah ku
kau hadapi dengan penuh sabar

kau ajari aku bagaimana arti rindu
arti sebuah kesetian,kelembutan
jua kesabaran dalam meniti
ranjau kehidupan.....

Dan kini engkaulah suami ku
engkau penawar jau segalanya
dalam hidupku dan hati ku
seluruh kesetian ku hanya buat mu

Bersama setia yang ada dihati mu
dan hati ku,kasih sayang dan cinta
ku himpun segalanya hanya buat mu
secukup rasa bersama dalam mahligai
yang terbena indah untuk kita naungi

Sayang...
ternyata cinta mu tak pernah berubah
biar masa beredar,bagi mu,akulah
permaisuri hati mu..dan bagi ku
kau begitu sempurana dimata ku
kau tercipta hanya utuk ku..

dan aku tercipta hanya untuk mu
semoga mahlgai cinta buat kita
kekal selamanya..
andai terpisah kita didunia..
semoga disana..cinta kan bersambung

Hanya pada Allah ku berserah
semoga cinta antara aku dan kamu
sentiasa terpelihara selamanya..

kau lah kekasih,kau lah teman
kau jua sahabat..
yang utama dan yang paling teristimewa
kau adalah suamiku tercinta....

Seindah Janji
31/1/2012



Tiada ulasan:

Catat Ulasan