Selasa, 19 April 2011

SEKADAR CORETAN PERASAAN

Hari ini.apa yg aku buat semua tak menjadi.entah apa sebabnya aku pun tak tahu...kehulu,kehiler..tak tentu arah,jiwa bertaut resah..fikiran buntu,jiwa kacau..nak dengar radio,tak ada mood,nak tengok tv..emmm..pun tak ada crita best...apalah nak jadi dengan aku ni..kedamaian yang aku harapkan tak ada pulak hari ini...melainkan bingung dan buntu..nak tidur pun mata tak nak lelap...apalah dah jadi dengan aku...aku tak tahu...emmmm mungkin aku rindu seseorang kot...sapa???entah la....malas nak fikir,lagi difikir lagi buntu kepala aku...emm..lepas ni aku nak rihat,baring2 dengar radio klasik nasional..baru ada kedamaian..harap2 semua lagu yang diperdengarkan semua yang menjadi kegemaran aku hendaknya... ok lah,sampai disini dulu catitan aku untuk kali ini...semuga dilain kali ada cerita atau bahan yang bagus untuk aku tulis...sekian dulu untuk kali ini...assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan